japannovember2019.reismee.nl

Welkom op onze reisblog ‘Japannovember2019’

Welkom op onze reisblog ‘Japannovember2019’

Dit najaar gaan we van 6 november t/m 29 november naar Japan. De beste reistijden voor Japan zijn het voor- en najaar. In deze periodes zijn de Japanse tuinen op hun mooist. Het voorjaar is vooral populair vanwege de (kersen)bloesem. De Japanners zijn daar helemaal dol op. Niet zo vreemd: de natuur ontluikt en het voorjaar is dan gewoon schitterend. Toch kiezen wij voor onze eerste reis naar Japan voor het najaar. De herfstkleuren maken de Japanse tuinen uiterst fotogeniek. Uiteraard gaan we niet alleen voor de Japanse tuinen. Er valt genoeg te zien in deze totaal andere cultuur. Daarnaast zijn we ook heel benieuwd naar de Japanse keuken. We hebben vooral veel tijd uitgetrokken voor de grootste metropool ter wereld met 40 miljoen inwoners : Tokyo en voor het culturele centrum van Japan: Kyoto.

Onze reis ziet er qua planning daarom vrij simpel uit:

vliegen op Tokyo , 6 dagen Tokyo en directe omgeving, 7 dagen Kyoto en omgeving. Tussendoor nog wat andere plekken en op 29 november de terugvlucht vanaf Osaka.

Uiteraard vind je, zoals gebruikelijk, naast verhalen ook foto’s op deze reisblog en mogelijk af en toe een filmpje.

We zien je graag terug op onze reisblog en we vinden het heel fijn als je af en toe een berichtje plaatst!

Gerard en Ingrid

Jeannette

Lieve mensen, mooie reis gewenst! Nu al benieuwd naar jullie verhalen...

Fandy

Geer en Ingrid....fijne vakantie en wij gaan ook stiekem met jullie mee in je camera .
Veel plezier....
Fandy en Linette

Tanja

Super leuk om mee te kunnen genieten van jullie reis naar Japan! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's! Hele goede reis en heel veel plezier xxx

Margot

Lieve Ingrid en Gerard,
Wat heerlijk om dit eerste bericht te lezen !
Ik wens jullie samen een heel goede reis en vooral heel veel mooie en goede dagen. Ik ben erg benieuwd naar de mooie reisverhalen die Gerard zo prachtig aan ons geeft ...Zo kan ik ook wat mee genieten !!
Heel veel lieve groeten , Margot

Bernadette

Goede reis. Geniet ervan!

john en ton

fijne reis, veel genieten en indrukken opdoen en natuurlijk mooie foto's?

Paul

Ook deze keer ben ik weer heel benieuwd naar de leuke verhalen en de mooie foto's!

Dideke & Evert Jan

Een hele mooie reis gewenst!
We zullen jullie reisverslagen weer met belangstelling volgen!
Geniet ervan samen!

Ongko en Mathieu

Konnichiwa

Beste Gerard en Ingrid,
We wensen jullie een hele fijne en interessante vakantie met mooi weer en lekker eten. We zullen jullie ervaringen op de voet blijven volgen.
Heel veel plezier en veel groeten,

Sayonara

Marianne en Jos

Heel veel plezier Gerard en Ingrid!

Peggy

Harstikke leuk Ingrid en Gerard, kijk weer uit naar alle foto's en verhalen!!! Een hele mooie reis, heel veel plezier en geniet van al het moois dat japan te bieden heeft!!!

Kees Smetsers

Hoi Ingrid en Gerard,
Fijn dat ik weer met jullie mee mag reizen.
Ik wens jullie heel fijne dagen samen.

Jeanne van Kampen

Wordt weer een mooie reis Gerard en Ingrid. Ben heel benieuwd naar de foto's en verhalen

Annie

Gerard en Ingrid. Een hele mooie reis gewenst. Lekker genieten en veel mooie foto's mee terug nemen. Groetjes

Melvin, Daan en Max

Heerlijk om met jullie mee te genieten door jullie prachtige foto’s en verhalen. Dikke kussen en knuffels van ons 3 ?